På råttjakt =P

Fredagkväll och jag sitter framför datan med ett glas cocacola & en fullproppad godispåse där innehållet minskar i en hastighet på 150km/h haha Måste finnas råttor här... Kan juh garantera att de åtminstonde finns en =P





Härom dagen hamnade jag mitt upp i en diskussion om otrohet.. Varför..? Med vem..? Om man ska förlåta..? Hur man går vidare..?

Finns så många frågor som inte har några svar.. Det är alltid svårt att lämna saker bakom sig och har men en gång upplevt en dålig sak är man extra rädd att det ska hända igen. Då tror jag att man måste försöka leva i nuet och tänka på att de bara är en själv som kan ta ansvar över sitt beteende, så se till att behandla andra som du själv vill bli behandlad..

Otroheten i sig är kanske inte de värsta, UTAN de svåra är juh att få tillbaka tilliten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback