I found myself today..

Kan inte annat än medge att jag har försummat min blogg så oändligt.. Mycket här hänt, men 2008 är förbi och har lämnats bakom oss.. 2009 är i full fart och jag hoppas så innerligt att de blir ett bra år.. Ett år av sann lycka.. Jag vill känna sann lycka.. Se allt med andra ögon..


I won´t give up
No I won´t breakdown
Sooner than it seems life
turns around
and I will be strong
even if it all goes wrong
when i´m standing in the dark
 i`ll still belive...

Someone´s watching over me




Klockan är 00.16 och jag sitter här.. Faktiskt inte ett dugg trött.. Vill att de ska bli morgon så ja kan åka och jobba.. Konstigt nog så har ja fått en oväntad kämpaglöd när de gäller att jobba.. Allt känns så himla bra när man är på jobbet.. Man behöver inte tänka.. Utan bara jobba och göra de man är bra på.. Fast tänk om man vore bra på nåt annat än sitt jobb.. Nåt man kunde tjäna stora pengar på.. Kanske uppfinna nåt..?

Kanske nåt som har med mobiler att göra..

Jag har en oändlig otur med mobiler.. Idag har ja ägnat halva dagen åt att sitta i telefonköer till elgiganten, till försäkringsbolag.. Arg som ett bi av sjukt dålig service och sjukt kassa mobiler, råder jag er att INTE köpa ny mobiltelefon på elgiganten.. Dom hävdar att dom inte kan laga min mob då försäkringen är kass och garantin inte gäller.. 

Nån som kan tipsa mig om en bra och prisvärd mobil man kan spendera sina besparingar på..?



[[GODNATTPUSS]]

Kommentarer
Postat av: Larson

Välkommen tillbaka min sköna =)

2009-01-22 @ 11:44:06
URL: http://hangaroo.blogg.se/
Postat av: Ankan

Tack fjällan.. De va på tiden va.. =P

2009-01-22 @ 21:08:46
Postat av: Anna

Haha, jag har precis lämnat tillbaka min tele på Elgiganten! Det skulle ha varit en musiktelefon men jag fick en designtele ist...:/ dom suger på Elgiganten!! Puss på dig hjärtat!

2009-01-27 @ 11:02:24
Postat av: Ankan

Men du fick en ny iallafall =)) Fan va bra.. Sån tur hade inte ja.. Ses den 7 om inte tidigare sötoo.. Puss <3

2009-01-27 @ 17:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback