Yeees, där satt den!

Sista mingolf rundan för året är avklarad! Måste nog medge att övning faktiskt ger färdighet trots allt! Eller hur Emma?! =D

Vart en hel del sköna puttar kan ja lova =))

1:a Emma     58p
2:a Ankan     62p
3:a Tessa      64p
4:a Hanna     78p
5:a Carro       82p




(Lägg märke till hur Carro håller i korven! Haha vi ska inte kasta pil Carro NEJ NEJ Minigolf =P haha)


(Carro gör klart för en putt)



(Emma väntar på att bollen ska sluta rulla & kör en sån hära såkallad smygposé =P)


(Hanna dansar av lycka =P Eller är de ett utbrott för att de gick mindre bra =P tss)


En härlig kväll med få sura miner, måste ja tillägga =)) Kan de vara för att de gick hyffsat bra för mig kanske =P
Men vid varje minigolfrunda finns det alltid 1 "bitterfitta"  & den här gången överlåter ja min titel till Tessa! =D "Ne men ja vet inte, men de står juh faktiskt therese på påsen" =P haha

Natti Natti ZzzzzZzzzzz


Kommentarer
Postat av: Larson

haha snuttan då! nu passar det minsann att sätta upp poängen när du kom tvåa =P Jag laddade in en video på mitt inlägg precis som du bara måste titta på. du kanske redan har sett den men den tåls o titta på miljoners gånger, CHECK IT OUT!

2008-08-12 @ 00:40:35
URL: http://hangaroo.blogg.se/
Postat av: Ankan

hahaah aaa =P blev lite orolig där att de skulle vara singstar videon =P hahah så jäkla söööt =))

2008-08-12 @ 11:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback