Du ser juh bara problem du..!

Dåligt med bloggmaterial, vilket medför inget bloggande..!

Hösten träder fram med stormsteg & den här veckan här inte gått som på räls för mig vill ja lova! Dels ha ja varit sjuk & sen så fort ja går utanför dörren så börjar de regna..! Igårkväll tillexempel, Hanna, Tessa & Vickan kom förbi en stund & när dom åkte hem skulle jag gå ner till tvättstugan för att hämta min tvätt som precis hade torkat, joo va händer då..? Självklart börjar de regna & de regnar inte lite heller, utan världens skyfall ska ner just i min tvättpåse..!


Iallafall så va Jag, Tessa, Stoffe & Jansson och bowlade i fredags..! Tasken lyckades få in typ 5 strike i rad, vilket resulterade till en vinst med hästlängder! Sedan drog vi vidare till Etage för att sjunga lite karaoke & roas av  fulla människor, haha kan lova att vi roades... Va 2 utländska män i 35-40 års åldern som samsades om en galet full pingla i 45 års åldern! Hon pussades med den ena & den andra stod & skrattade och titta på, sen nästa sekund dansade hon mycket hett med den andra, & så höll de på hela kvällen..! haha









Imorrn är de Takida i Västerås... Som jag har längtat..! "Bury the lies"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback