American Carshow, raggarsvin & honkytonk!

Sorry att ni fått väntat på detta blogginlägg! Har försökt att ta igen mig efter den sista & därmed mest livade lördagen på min semester! (Dock kommer de inte bli så långt då minnet inte är på topp =P)

# Intag av alkohol hos Tessa kl. 11.00
# 12.15 träffa Larsa vid svandammen & knäpper lite hoppkort
# Kollar lite bilar, äter korv & träffar massa härliga människor.
# Öltältet & dricker
# Kissar & handlar "stor ica pizza" på Torgkassen
# Vilopaus hos Tessa
# Ut till Anna på fest i gåvsta
# Stoffe, Tasken, Tessa, Anna, Jhanna, Kate & Ankan = Proppfull Torino
# Allsång på högsta nivå till "carlene carter - Every little thing"
# Ankan sitter inte där hon ska sitta enligt polisen  =P
#  . . . . . .
#  . . . . . .
# Anna har "somnat" =P
# Till motorgården, Sen hem!

En helt underbar dag! =D Toppen!






I måndags började jag jobba, & de va helt värdelöst . . . Va bra sugen på att säga upp mig & styra mitt liv åt nåt annat håll! Men nu såhär när man jobbat några dagar börjar man komma in i rutinerna igen, & nu är ja tillbaka in i matchen! =))

Ska iväg på kryssning med jobbet om några veckor, ska bli himla skoj =))


Somnade idag när ja kom hem från jobbet, hamnade i en dröm de inte är första gången ja drömmer! Jag drömmer att jag har LÖSS! När Emma ringer och väcker mig kliar de i mitt hår & ja är 100% säker på att de är löss! haha



Men nu till kvällen höjdpunkt!

Emma & jag kom på den otroligt galanta idéen att göra eget vitt vin =)) Så vi inhandlade "Rulles 7-dagars" & 2pkt socker & begav oss hem till Mange på Kamomillgatan, där vinet ska stå i 7 dagar! Kommer alltså vara lagom klart till både Takida i Enköping & Kräftskivan med jobbet =))
Om de inte smakar gott tänkte vi göra bål av de! Kommer bli ca 28 flaskor!

Så om ni har vinflaskor med skruvkork, drick ur dom innan nästa torsdag och gem dom till mig! =P haha

Sitter nu & undrar om Emma & Mange kan sova när vinet sätter igång och bubbla, haha annars lär ja nog få höra de imorrn =P tss


Gonattkramen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback